Saturday 16 March 2013

maksu beli baju ni kat mardina kan..maksu yang buh ayq ni kt intan kan..maksu bagi ecah main ni kan..maksu beli kat intan baju ad kucing kan..maksu..maksu..

hamek hang..punya panjang tahjuk..tak taw pa yang seswai tah nak tulih..

                         

hokeyhh...this year aku ada 14 orang anak menakan (sedara) ...hoyyyeahhh!!

aku pon pelik bin ajaib la..time depa kecik2 takut weh nak mai kat aku..nak dukung pun depa takut.sebab depa jarang nampak aku kat umah tok depa..halaa..duk asrama je memanjang.sampai ke shah alam nun..tapi la ni duk umah ja..hat nak menakan len tak takut la..

depa ni mai besaq sikit teroih mai tuntut kasih sayang. sat sat mai kacau maksu..sat sat nak tu nak ni..haihh..penah depa duk ramai sepupu2 depa tuh, duk ceqhita dia tu dpat lebih la dari aku nak bagi lagi sorang jelez..tah pape..ni bebudak yang umoq 4-7 tahun gitu larh..kalau hat besaq duk wat lagu tuh meh ak lempang sedasss bagi..hahahahhaah

tapi pape pon depa tetap comey ja..walaupun rimas dengan perhatian yang cuba diraih oleh diorang..adoii

sabo je la mak jemah oiiii..haiya nye punnnnn!!

No comments:

Post a Comment