Tuesday 23 April 2013

keje: episod 3 da

keje kat petaling jaya tak menentu jadi ke idok..sebabnya takder respon dari diorang selelpas pemberitahuan     postpone tarikh report duty tempoh hari...iya...aku tak tahu samada nak describe ia sebagai berita gembira atau berita gembira + walang atau juga berita walang..gembira kerana maybe aku tidak bertugas di petaling jaya tapi aku juga walang kerna duit ku suda burn 100++ kerna bayar sewa rumah untuk bulan ini...

haahh..aku jadi mereng sebab tak larat nak berfikir ape kah solution yang aku patut amek sekang..so..dalam entry takkan ada satu sekilas senyuman atau ketawa....haihhhhhhh...lajuuuu jee aku taip-taip sume nehhh


okeyh..esok aku kene pegi interview lain, tapi company ni kat penang, penang ok la jugak ehh..trainer aku cakap malas nak tunggu diorang kat petaling jaya....tapi kan sebab dekat penag kan..so aku rasa kengkawan aku akan pulun untuk mendapatkan kerja kat sini...hahahahaaha..aku takut la pulak aku tak dapat..aku tanak pegi kl sowang2..huk3

tapi aku tak pulun membaca sepatah haram pon..apekah yang aku akan kelentong esok..huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!

sepak gak kangggg!!

sabar atikah sayang...sabar separuh drpd iman!!

ok..ok...tengah bertenang la nehhhhhhhhhhhh


No comments:

Post a Comment