Thursday 18 April 2013

prank (lawak) zaman sekolah...

                            ni zaman upper form dulu..kat mrsm tu ada jubah tuh..kuruih gk la dulu-dulu kan.tarikh   pun tak betul..aku tak setua itu ye..huhu


hahaha...bulan april, 1st april orang kata april fool..dah terlambat dah nak buat april fool pun.aku nak ceqhita prank ni pun bukan berlaku masa bulan april pun..saje je nak ceqhita habaq kat hangpa...

firstly, maap sebab ceq guna bahasa rojak..huhu

aku paling ingat prank masa kat mrsm la..sebab masa lower form, kat kampong selamat (sekolah bese aje) budak-budak situ baik-baik belaka..hehehehe

selalunya budak-budak perempuan kat mrsm ni (bagi aku la..taktau la orang len) kami selalu prepare siap-siap pad (tuala wanita) dalam beg kan, sebabnya boleh cakap hampir seluruh masa hang dihabehkan kat luar dorm..pagi kat kelas, prep petang kat kelas, riadah petang kat luar (dorm kunci kelas tak), prep malam kat kelas..and memang sume buku-buku harta peninggalan tak digunakan kat dorm ada kat kelas.so penting ye pad tu untuk kes kecemasan..

nak dijadikan cerita, malam tu kami semua pegi la prep malam..memang ada lelaki perempuan la..ikut kelas masing-masing. and kat sebelah kelas aku ada ruang lepak, dibawah sebatang pokok tu ada kerusi batu dan memang ramai bebudak lelaki ni lepak-lepak situ, tak kira la dari pelosok kelas mana pun, sellagi warden hang tak hambat selagi tuh depa duk ada kat situ..haihh..so, aku memang tak expect pape pun la kan..aku terus pi duk kat tempat aku..sekali kan...

aku seluk bawah meja nak tarik buku teks ke hape tah (saje la nak cover bile sembang-sembang, at least bile warden lalu die nampak kami ni study...hahahaha..keje hengkau tikahh)..sekali tarik..terkejut aku..ADA PAD TERBUKA SELEBAR-LEBARNYA atas buku aku tuh..menjerit la aku..bukan mengada-mengada hokeyh...memang terkejut..kuajaq sungguh...

akibat daripada jeritan aku tuh, sume budak-budak laki yang lepak kat luar tuh sume berkumpul kat sebelah kelas aku, duk usha ikut tingkap kelas aku sambil sorak-sorak bagai..cipannn betoll laa..aku rasa depa tuh ada kena mengena dengan kes aku nehhhh..yang budak laki kelas aku pulak duk mai tanya aku awat ada apa dalam meja aku..aku cakap la tadak papa sambil2 cover ayu..muka da merah sikit-sikit, aku cakap ada lipas aje...huhuhu...die tanak percaya die nak usha gak bawah meja aku..terus la aku sound dak tuh..terus gi duduk...heheheheh..tapi aku duk dengaq lagi la sorakan kera-kera kat sebelah kelas aku tuh...lahabau sungguhh..malu ceqq



                                            sebijik lagu ni la baq hanggg....eiyyyyyy..jahat

No comments:

Post a Comment