Thursday 18 April 2013

keje episode 2:

tukar keje ke mak jemah oi??huhu
pasni tak kene keje macam pelajar la ehhh??

2/4/2012....
interview pertama, position as web developer di syarikat JXXXX, kejap giler interview tuh..tak sampai 10 minit maybe..aku tak kisah pun, tak dapat pon tak per sebab tak minat kan..hahahaha..dapat ape salahnye sebab kat penang gak..huhu..kami 3orang je terpilih..yang lain interview kat KL, ari yang sama gak..haihh

3/4/2012
interview kedua, position as..hmmm..tak ingat sebenarnya maybe programmer kot. kat syarikat HXXXXXX aah..tempat yang sama ngan diorang pegi semalam. oleh sebab company ni kat kl so, aku jalani interview tu dengan endah tak endah je.aku jawab tak ikut macam trainer aku suh jawab seperti skema jawapan yang lengkap..interview tu berlansung 15 minit je..hahahaha..keluar bilik je hepi melampau sebab aku tau mesti die takkan pilih orang yang tak meyakinkan macam aku..kihkihkih..keji hengkau tikahhh! 



                                                                    yippiii...heppiiiii......

tapi kan......

10/4/2013
tup tup trainer aku cakap syarikat HXXXXXX dah bagi jawapan, 6 was selected out of 8...whatt??? dug dag dug dag (berdegup jantungku) , 'haihhhhh...sapa plak dah yang dapat nehh.aku takmo =( '....

tapi tu lah..rezeki..memang Allah akan bagi kat sape yang Dia kehendaki..nama aku terpilih kot..nombor 3 dari 6, hambek kau..cuihhh...but but..syarikat JXXXX  cakap die da shortlist aku, tapi kene tunggu vacancy..trainer aku mana mau tunggu tunggu neh..uwaaaaa..kene pegi kl la pulakk 


hurmmm...katenye 22/4/2013 kene report duty tapi sekarang ni postpone pulak dahhh...haihh..aku dah bayaq deposit umah kot, kalau tak jadi pi habaq la awai-awai..aku pon hepi kalau tak payah pergi...hihhhh...balik interview tu aku tanya mak aku, mak aku doa apa yang aku dapat kl oleh sebab aku memang tak berusaha pape pon..haih..mak aku kata bersyukurla nurul, orang bagi keje, orang lain tu tak keje setahun bagai, kene keje bese-bese je pon..hang ni lahhh...uhuk3...

                                    insapp ceq..huhu... tapi


                                           betol2x.....kikikiki

No comments:

Post a Comment