Wednesday 20 November 2013

LAMA gILERR..!!

ASSALAM...

HAHAHA...

lama gilerr aku tak hapdet blog aku..sekarang masuk blog ciknuyun terbatuk-batuk dek habuk-habuk, bersawang sana sini...hehehe

sekarang baru tahu erti rindukan blog nih..banyak yang dah berlaku sehingga hari ini..iye lahh aku last post pun masa bulan puasa aritu nun, skang ni raya haji pun dah lama lepasnye pun...ish ishh..macam-macam sangat berlaku, termasuklah dengan tak bayar bil broadband..haihhh..dah la kena terminate sampai surat warning bagai dah bayar pastu tak reti lak diorang nak terus reconnect pastu call buat report sampai kali ketiga baru diorang reconnect, sebelum ni operator tersilap reconnect..ishh..ishh..kalau tak dah lama iolls hapdate hokey..

banyak yang aku nak cerita kat sini, banyak peristiwa penting but slowly la aku cerita kan..but, the most thing is about convocation's day hehehe...tapi bukan aku punya big day tapi my mr. Afiq..ye la convo ni kira big day jugak la bagi kitorang sebab kitorang tak penah merasa sebelum ni, kalau yang mana amek diploma kan penah jugak la nak merasa tue semua kan..kami degree terus, nak tunggu master lak..pfft!..konpem la lambat lagi mak jemah oiii..hihihi

tapi kan ada benda yang lagi penting gegojes sekalian nak tahu..dengan bangganya aku nak habaq mai yang aku buat flower bouquet secara diy untuk afiq, die bangga dengan aku kan...hakhakhak..masuk bakul betol la

tak caye eh...meh sini iolsss mempersembahkan.....zassss..



haaa..nampak tak,,comel kan..takpe korang tak yah puji, aku puji sendirik je..keropi tu aku beli kat kailan..murah patung tu,hihi..takpe ke aku cakap eh..baju konvo keropi tu pun aku yang buat..ehemmm..just for your information je la..ehemmm



atas tu la done bouquet...hihi..posing kemain kan..nak letak ke gambar afiq?? tak yah lah..malu aku..nanti bila aku dah ada hubungan yang jelas akan aku bongkarkan..cesss..bajet retis kan

lama pastu aku rajin tak memasal, aku buat lagi bunga ros guna lebihan felt cloth arituh..and ini hasilnya..ada yang suruh amek tempahan la bagai, hahahha,,kalau ada orang nak insyaAllah why not rite?hehehe..tapi baru-baru ni kawan aku ada cakap suruh aku gubah bunga untuk die kawen..bolehkah aku?



ok jugak la kan leh letak hias meja..huhu..

lepas konvo afiq ritu, tak lama pulak birthday die..aku bagi hadiah sebakul...hahahah..macam bakul buah hantaran tu,,dalam aku letak la jam ada, buku motivasi ada, cokelat-comot pun ada, perfume pakuraban yang tester tiup tu ada and lastly, kad besday die..tupun aku hias sendiri..takpe la kan sebab da ada segala menda tok nadoq ado ni ha..tengokla sikit..hahahaha



tetiba rindu time aku konvo ritu..huk3


eh takpe lah..aku ingat tadi just nak buat short entry la sempena comeback aku..hahaha..dah nak tido la, nak dekat kul 3 pagi dah...ishhhhh ishhh ishhhhh...hokay, till then gunite sweet dream peeps!

No comments:

Post a Comment