Monday, 15 July 2013

pertandingan kanak-kanak tercomel..ohoii~

assalamualaikum w.b.t

adoi..dah lama tak update blog nih..dah penuh dengan lalang, pepokok, sesawang, tebuan, tiger kookie~, jaesuk grasshopper, sukjin impala, kwangsoo giraffe, eh apasal dah jadi zoo running man nih?? haih..okey..ni pusat pemeliharaan binatang dan zoo dah datang nih untuk kutip haiwan yang berada di sini, menebas segala semak samun di blog aku nih..

okay STop! mengarut..tihihi =)

aku kat sini nak umumkan aku ada anjurkan pertandingan kanak-kanak tercomel! mohon undi ye..

calon-calonnya adalah, sila lihat gambar-gambar dibawah :-

1. Marisa..terkejut beliau apabila dicalonkan =)

ok lagi sekali..alahai..senyum sikit..dakpe dakpe =)

2. Marzuq..ahahaha..pemalu plak di belakang tiang =)

lagi sekali...bagus dah senyum..done

3. MArdina..ohoii..terbaik

mardina bersama propsnya =)

4. aku sendiri..hahaha..tak nampak ke muka flawless itu..kulit sehalus bayi..tihihi
hahaha..pertandingan di antara keluarga sahaja..hahahaha..ada markah dari juri tetap jugak iaitu akulah..hahaha..sendiri bertanding sendiri nak jadi hakim..orang ramai diharap tidak memprint gambar aku dan bakar..hahahahha..ya ampunn!

dan pemenang yang telah ditetapkan oleh juri tetap iaitu aku..okey tak payah ulang!..pemenangnya adalahhhh degeunn~degeunn~dung dung dung~tadaaa~

yeayy..marisa menang..malu-malu pulak ye =)
untuk menambah pengetahuan pembaca sekalian, sila klik di sini ye MARI SINI!

No comments:

Post a Comment