Saturday 18 May 2013

aktiviti on weekdays...

hari-hari biasa selain cuti aku bangun awal giler okeh...sebelum azan subuh lagi aku dah siap-siap mandi..

bukan aku suka pegi keje awal sangat..tapi kerana nak antar udak ucop pegi sekolah yang jauh yang amat-amat =(

aku da siap dah pukul 6.15 pagi...kat luar pun masih gelap gelita..ni bukan pic edit tapi sebab lensa kamera pun masih blurr akibat mamai bangun awal pagi...hahahhahahaha

seronok la jadi udak ucop nehh..bangun awal pun tak kesah sebab boleh tidur dalam kereta lagi....huarghhhhhh (sambil menguap)...di luar kereta suasana dah terang benderang

aku rase macam nak sepak je kepala dia..tidur yang over..aku yang terpaksa tahan mata nak antar die pegi sekola yang giler jauh...uwaaaaaa

kene tempuhi jam yang sedikit ni dulu sebelum sampai sunway carnival mall...hei..bukan nak pegi shopping!

dah sampai tempat parking kereta..kene bergerak pantas untuk ambil bas yang merentasi jambatan pulau pinang...ini adalah untuk berjimat dari bayar tol jambatan..tetiba pikir kan bez pembangkang menang, tak payah bayar tol...wehh..aku neutral ye..aku suka benefit die je

akibatnya sampai ofis pun awal 8.30 pagi..opis buka pukul 9.00 pagi...so lepak kat surau dulu..kalau  tak ber'camwhoring' aku akan baring untuk sambung tidur...kroihhh..kroihhh
ni baru sebelah pagi je...belum lagi belah petang yang super hectic and exhausting, muka yang super berminyak, jalan yang super jam...sebab tu la aku tak sabar untuk pindah keje..uhuk3...........

No comments:

Post a Comment