Monday 6 May 2013

hari isnin yang INDAH~

INDAH sangat hari ini..selalunya isnin hari yang suram sebab hari pertama keje...hahaha..thanx to pru13 orang penang bercuti ini hari..kikiki

nape ye indah....ngiiiiii~malu~macam gedik jew~aku dating..kikiki..after 3 months finally i met him..

uit..walaupun aku tak cantik (tapi comey gak sikit2..hihihihi) ak ade buah hati pengarang jantung manisan madu kadangkala pahit umpama hempedu...hammmboihhh..tihihi..my mr.teddy bear yang kiut da hampir 5 tahun kite bersama..nape teddy bear?die besar men ragbi..bdn tegap and muka tembam, so encik teddy bear buah ati titew..nyiowwww~galak nau~

          hah..macam ni la die..kulit da same dah tuu..hahahaha

tak pegi jauh pun dating..dekat jusco perda aje..takpe tempat tak vogue janji kau tetap bersamaku..ewahh~
tengok movie la pe laie an..cite iron man3..die da tengok da tapi die teman gakaku tengok cite tu.and die yang belanja..hiii..membazir je tgk cite 2 kali..tah pape =,='....huhu tak kisah la..mr.teddy bear yang nak..pastu pegi makan..

aku makan tomyam claypot (semalam die cadang nak belanja lasagna..) perut ajak gi food court aje..perghh..sedap claypot tomyam situ, pekat pedas sesedap rasa..ummm...mr.teddy bear rase aku punya tomyam, bukan setakat sesudu dua..hampir semua bahan dimakannya, hati ni sabar je..lama tak jumpa..layan rindu je tengok die..kikiki..poyoo..maybe sebab sedap kot die pegi beli tomyam claypot lagi satu and suruh aku janji sama2 habiskan die punya jugak..cehh..walhal die nak makan nasi goreng paprik dah..sebelum makan die da beli ubi bakar dah..hmm..die memang suka makan banyak..aku suka die camtu sebab aku pun suka melantak tanpa kawalan dan pengawasan..bila time makan kami sama naik je..hahahahahaah


                         tolonggg...kecur air liur aku..ummmphhmahhh!

pastu jalan-jalan masuk kedai comel-comel tu..tengok eccessori hello kitty, terasa comel sangat la pulak..mula berangan nak beli macam-macam yang hello kitty atau yang pink =,='

ape yang aku suka pasal mr.teddy bear?
die ni nak kate sweet gentlemen tu kadang-kadang la (terutama bila berjauhan hilang sweet jadi pahiiit), tapi kalu jumpa sweet all the time..tihihihi..aku selesa la ngan die, tak payah control ayu main bantai ja camna pun cara hang..huhu..cakap pun slumber se,poi je..ramai gak kawan aku yang tak sangka kami duk cakap rilex camtu men cakap hang aku ja kalu depan orang..bukan ape ceq malu..tihihihi..kalau nak kawen nanti ceq control la adab dan tutur bicara ceq..ihikk(senyum sambil tunduk malu *mata bling bling kejip laju-laju)

p/s: nanti nak tulis diari pasal mr.teddy bear itu...hehehehe

No comments:

Post a Comment