Wednesday 29 May 2013

woww , woww dan wowww

guys, u know what..you'll not believe deddayyy i had todayyyy (sambil kesat dahi *gaya harith iskandar lewak ke der 2)..fewwwiittt

huihh..first, kat tempat keje trainer aku bagi banyak keje..and die nak kami semua siapkannya esok. tapi aku esok aku cuti...yippi..hahahaha

second, semasa aku menunggu bas (hah..baku aku)..pertama kali aku bercakap talipon with mr.teddy bear sampai atas bas..dah la cakap kuat gila..hehe..aku memang tak boleh cover weh bila cakap dengan dia, memang volume tinggi 65%..hehe..malu jugak cakap dalam bas takut orang dengar tapi ada aku kisah..hahahahaha
lebih kurang je gaya..kikiki
okeyh..bila bas aku dah tiba di sunway carnival mall (baku lagii..) aku berjalan turun masuk ke dalam mall, terkezzut kejap aku tahu tak..tetiba memang banyak la gerombolan remaja2..ye la..school holiday kan..tapi semalam tak ramai camni pun..hmm..maybe sebab hari rabu..tiket wayang murrah kan? hahaha..tak tau la sekarang..time aku dulu memang la..hahaha..tapi kan weh aku terkejut kot yang bebudak perempuan kan memang hijabista habis..dengan skirt bagai, peplum sini sana..mekap belum kira lagi..sampai aku pun rasa rendah diri sangat dengan diri aku yang pakai baju kurung tak ber'iron' akibat bangun lambat..hahahaha

deep in my thought kan, aku rasa cam tak bez pulak jadi diorang sebab diorang nampak terlalu matang..hahhaha..diorang berlumba untuk nampak cantik dan sape yang dapat pakwe paling hensem, paling ramai, paling setia kan?..kamonlah..bebudak lagi kut..memang tak ramai la yang setia kan..aku dulu layan je sape nak kenalan ngan aku asalkan diorang topupkan aku..hahaha..but pliz bear in mind ok, aku tak pernah jumpa diorang pun..kenal2 jauh takpe..tak bahaya, hahaha..kan pakwe duk dekat.tapi dulu takder la setia pun sangat..takpe lah budak2 lagi ok..tengok sekarang..im seriously falling in love wit somebody..bukan pe, tengok anak sedara sendiri la..begaduh dengan pakwe..sume tulis dalam blog, twitter dan facebook..setiap hari mesti ada status sedih bagai..haihh..tak paham betol.

terkezzut lagi bila aku bertembung wit boys..wow..terkezzut sebab rambut warna biruu kau..sorang tu nampak macam punk..and ada bawak adik sorang..kecik pulak tu..diorang pun i can sure myself diorang sangat muda..banyak sangat kelompok2 yang bermacam gaya. masa aku nak ke car parking, ramai remaja (adik2 la kan) berteberan kat tembok sebelah tu..aku jalan nak turun, diorang tengok je aku sampai aku yang gelabah..hahahah..aku pun tak tahu patut aku la yang kena bagi pandangan pelik kat diorang sebab dah maghrib still lagi tanak balik..hahaha..muka aku tak nampak tua ke??hehehehe

on da way ke kereta aku bertembung ngan si couple2 yang baru nak menuju ke mall..aku perhati la diorang..hmm muda algi, tapi da datang dating naik keta doh..hmm hebat..huhuhu

masa on da way balik rumah, jalan kering udara pun tak mendap tetapi ada pelangi..pelangi di langit senja..Subhanallah..sungguh cantik..terlupa nak snap keajaiban rekaan Allah s.w.t..tapi kan aku terpikir la pelangi ada kaki ke? sebab kedudukan die statik tapi tak setempat..bila kita jalan ke arah mana pun pelangi mesti duduk macam tu je..pelangi takde pandangan sisi pandangan atas even pandangan dari bawah pun takde kan..huhuhu..its too complicated to think right?
ohhh..pelangi kaki die atas awan lah..hihihi..comel


oleh sebab dah maghrib aku pecut la kereta kan, sempat kejar traffic light, so aku tengok cermin belakang..woww..gelap..tapi kat depan aku masih cerah..cahaya matahari pun sangat terang..Subhanallah..first time jugak aku alami macam tu..sangat indah ciptaan Allah kan..hihihihi..

penamatnya, aku kena tido sebab esok kitorang nak pegi picnic di teluk bahang..yihiihooo..nak enjoy bersama family..mesti bez..beznyaa..

No comments:

Post a Comment