Thursday 2 May 2013

mak is SuperMAMA..woooow~~

sesaje je nak tulis entry pepagi sebelum pegi keje..tenet pun laju sekarang neh..kenapa masuk lambat keje?ala..chillex la..bos balik india,punch card pun tak der so tak kesah la masuk lambat sikit dan die tak pernah marah pun..he is such a nice guy..kikikiki



balik keje semalam masuk bilik..WOW..bilik apesal jadi cerah terang benderang..hahahaha..rupa-rupanya bilik aku dikemas rapi..comforter aku pun ilang..katak aku pun duduk elok-elok atas katil..baju aku dari ampaian dah terlipat rapi dalam almari..hahahahaha..mak aku kemas bilik aku weh..dah aku samapi masuk bilik mula la die berleter cakap aku malas kemas bilik la bagai..jawapan aku simple je.'alaa mak..sape suruh mak kemas, ceq boleh je hidup dalam bilik tu,mana ada semak mana pun, baju tu hari minggu la ceq lipat..comforter ceq mana mak??alaa..ceq tak mo la duduk bilik bawah ni..nak duk bilik atas, bilik bawah ni orang laen selalu je merayap lepak bilik orang..malas nak kemas..bilik atas nak deco dulu..nak jadi bilik remaja...ahakz'...hahaha..i want to complete my childish dream yang nak letak ape saje yang secomel-comel barang dalam bilik baru tu nanti..sebab tu nak tunggu kumpul barang deco semua baru pindah naek atas..hahaha

mak selalu cakap penat wat keje tapi satu umah gak die kemas, masak la pastu keluar buat bacaan yaasin la.meraih undi la bagai (pru 13 la katakan..kikikiki)..but still she can do all those thing nak kata minum kopi kacip patimah idok pon.tapi mana datang energy die eh..kalau die berleter kat aku tak nak buat keje macam mana la nak kawen bagai semua kan..slumber gak aku cakap bila da kawen dah jadi isteri dah jadi mak mesti naluri tu datang sendiri..hahahaah..melawan ke aku..alaaa..nak bergurau ngan mak je pun..mesti la aku tolong die buat keje cumanya sekali die cakap baru sekali aku gerak..hahaha..macam pahat dengan tukul la..ehem..ehem..pandai aku berperibahasa sikit-sikit neh..huhuhu

marisa mardina marzuq balik umah aku..eiyyyywwww~ comel nyeeee marisa ni..agaknye sebab muka die ikut muka kami kot sebba tu nampak die lagi comel..hahahaha..tak sabar nak kawen pulak, nak tengok anak aku camne..nyiahahahaaha..alaaa..lambat agi..kate nak enjoyyyy!



p/s:hmmm..hari minggu nak basuh la katak busuk perberian mr.bear comel ni...da macam2 aroma da bau..uwekkkk!

No comments:

Post a Comment