Tuesday 28 May 2013

Masyukk sekali~~kcb

hahahahaha..da tengah malam baru habeh nonton sinetron..waduh apalagi..filem ketika cinta bertasbih tu larh...masuk kali ini aku rasa dah lebih 5 kali da aku tengok cerita ni...hihihi..entahla..tak bosan pun, bez gila..pastu bagus gila cerita nih..

aku hairan gak la 'kok ada anak yang secantik dan sesantun itu ya'..hahaha..perhh..lembut aje bicara si anna ahtofun nisa'..aku rasa kalau nak berlakon lembut camtu mesti susah gila kot, mesti oki tu originally lemah dan lembut kan..yang aku heran camna la muka die boleh cantik gila bila kamera shot die time die gelak tu..memang indah..hahahaha

cantiknye akak ni..akak?ye la..die tua setahun dari aku..hahahhaha..so adorable

pastu si hero..kherul azam..hmm..nampak maskulin gak, pastu memang tinggi..yang bez tengok muka die lembut aje bile asyik tersenyum..hmmm..bole demam kepialu aku tengok die..hihihihi..yang tersangat comel masa die sengih sengsorang bayangkan si heroin tuh...hohohoho..sekali dengan aku tersengih sumbing..ewwww..sukenyee

tapi hairan gak la kan, diorang takde la berlakon touch2 pun even da kahwen tapi tak rase pun perasaan kekok malah rasa macam indahnya alam rumah tangga..tak perlu si isteri nak buka tudung pakai baju seksi2 untuk menunjukkan malam pertama diorang..yang terbaik, siap tunggu si suami dengan telekung untuk berjemaah sekali..aku tengok tu mula la berangan macam2..hehehehee..bukan nak cakap la, cite keluaran melayu kat sini dahsyat sangat..sampai aku pulak yang kekok nak tengok..haihhh..baik tengok kcb..dah la lakonan mantap, pastu setiap perkara yang berlaku kat dalam tu bole jadi pengisian dan pedoman hidup kita.

harapan aku, aku harap buku kawan aku 'Putera Multazam' hasil tulisan ibnu rijal (dari dulu die memang kreatif wat sketsa) dapat difilemkan..hahahaha..sebab ape?sebab aku suka gila cita die..pengisian agama penuh..sampai ke jiwa yang pasti. and kalau difilemkan nanti aku nak die yang mengarah or tolong pengarah dari pemilihan watak/pelakon sampai ke acting..sebab aku rasa kalau die yang pilih lagi die kenal watak2 tu kan..huhuhuhu..haaa..die ni sebenarnya dah ada buat drama untuk astro dah..pierre andre pengarahnye..cite 'surat untuk dia'..aku tak tengok lagi...huhuhu..hopefully bez..hahahhaha

harini aku tak free pon tapi aku puasa..so masa lunch tadi aku tak keluar pegi mana2 pun, aku just online pastu tengok cite kartun Tinkerbell and the Great Fairy rescue kot..aku memang suka kartun..tambah2 cita kartun yang kiut miut nih..aku sekarang pun masih je layan cite barbie..bwahahahahaahaha

koleksi movie tinkerbell yang aku dah tengok (penting untuk catat ni, nak tahu ada tak lagi yang tak tengok..hahahaha)

Tinkerbell kalau marah, merah gila muka..comel..dalam banyak2 kawan2 tinker ni kan aku suka yang baju biru ngan baju pink tu..yang biru tu (water fairy) lawak sebab die macam senagl2 ubi..yang pink lak (flower fairy kot) pun lawak gak..watak jenis yang mengada2, tak bole kotor bagai, suara die seksi tapi lawak...hahahahah

  1. Tinkerbell (dah tengok lama dah and da rotate berjuta kali dah..hokay hover hengkau)
  2. Tinkerbell: Secret of the wings(yummy..baru download..tapi dah 3kali tengok..hahahhaa)
  3. Tinkerbell and the Great Fairy Rescue(tadi baru tengok online..sebelum tengok astro tak sempat full..bez gila babas)
  4. Tinkerbell and the lost Treasure(homaigad..bez cite nih..aku sanggup download bahasa sepanyol pastu amek subs english la..cari yang english takder ye..tapi tetap bez hokayyy)
  5. Pixie Hollow games(ni cerita ke games?aku tak pernah2 click pun kat situ..esok aku gi usya tengok..hahahahha..bez2)
motip aku tetiba aku duk bercerita pasal movie je arini? ohhhh..aku memang suka menonton..sila paham...huhuhu..nak tito da..daaa~~

No comments:

Post a Comment