Sunday 16 June 2013

baju raya



dah lama gambar ni ada dalam enset aku nih..enset aku nih aku baru dapat daripada mr. teddy bear..die dah beli enset baru..nokia lumia untung la..aku dapat bekas jerh..aku angan2 nak beli note 2..hmm.

aku pernah tanya dia gambar ni baju sape yang punya..dia cakap tak tahu..aku tanya camna boleh ada dalam enset dia..dia cakap tak tahu..adik die yang perempuan pun kecik lagi la jugak dan takkan tetiba diorang nak guna enset dia kan..aku tanya banyak kali kat dia..jawapan dia sama je..tak tahu..sampai gaduh kejap..hmm..last2 aku biar je lah

tapi setiap kali aku nak tengok gambar dalam enset mesti aku nampak gambar ni..aku mesti tertanya balik..nak tanya dia memang tak dak guna pun..dia ingat pompuan ni senang ke ha nak melupakan sesuatu perkara macam  yang diorang selalu buat

aku nak dia jujur je..tak kisah ni baju sesapa pun..just jawab dengan jujur je baju sape kan..sebab bohong sangat tau dia tak tahu pape padahal enset dia..

hmm..aku rasa macam sikit benci tahu..aku tahu dia sayang aku sebab aku nampak apa yang dia buat kat aku dia banyak tolong aku,  ikut cakap aku, buat gambar ak as wallpaper enset die..pftt..tapii..aku cuma nak jawapan..susah ker?

2 comments: