Saturday 1 June 2013

diam-diam die main-main

sambil makan laksa yang dibawa pulang oleh mak dari kenduri sebelah rumah..tengs bangat mak sebab mak selalu ingat anak mak yang kuat makan ini..eheh..patut ke cakap camtu

semalam aku ingat nak upload gambaq kami sekeluarga pergi bercuti kan..pastu setart la import mengimport gambar dari kamera pemberian abang aku itu..tetiba aku nampak gambar yang aku tak pernah tahu pun kewujudannya..

ni ha...udak merdeena

budak2 sekarang tak payah kita nak ngajor macamana nak gunakan kamera untuk tangkap diri sendiri..pfft..bijak sungguh

aku rase time ni aku dah tido and die tengah layan cite kartun kat lappy aku..die memang suka kacau aku..huhuhu

test skill la tuh..bajet professional..hahahah

dari dulu lagi die memang sukakan gadget-kamera+henpon- kerana dia jugakla dulu henpon aku rosak dan terpaksa hantar kedai untuk dibaiki..masa tu die setahun dua kot..die pegi makan henpon aku, bajet macam eskrem kot..habis henpon aku tersalut dengan air liur die and lansung tak boleh on..hiiii..memang waktu tu rase macam asbestos betol kat die..da la ceq waktu tu sekolah lagi..huk3

tak tahu nape mr.froggy aku menjadi subjek die..kikiki

haritu 28haribulan  mei ritu besday mama mardeena, so mama die kol aku untuk bersembang and dia mardeena tu mesti la nak menyibuk sama nak nyembanng..masa die cakap dengan aku die bagitau yang abah die nak beli hadiah kamera kat mama die..tapi die yang excited lebihh..tah pape..hahahaha pasni bole la dia nak ber'camwhoring' tak hengat dunia kan?..nyihihihihi

aku baru lepas tengok cerita 'mencari cinta'..rupanya aku baru sedar yang aku suka rusdi ramli berlakon..nampak betol kemelayuan die and memang die sangat pandai berlakon pun

yang perempuan aku rasa aku lagi suka fasha sandha yang berlakon sebab die pandai berlakon and yang penting die sangat cantik and betol2 kemelayuan muka die..pelakon laen memang cantik tapi nampak macam mixed..tak original..kikikiki

No comments:

Post a Comment