Sunday 30 June 2013

minggu yang tenang =)


hahaha..nampak tak apa yang kat atas? aku dah berjaya untuk menjadi ejen insurans yang bertauliah..haih bukan senang nak amek exam tbe nih..kena study dulu baru mampu jawab itu pun belum tentu engkau lulus..hehe..tapi alhamdulillah la aku berjaya dengan sekali amek je..macam orang kat belakang aku masa amek exam tu cakap dia dah 3 kali amek exam tuh..memang susah..macam soklan pemahaman jer siap ada pilihan jawapan yang pakai nombor roman tuh..haiya..masa pmr spm dulu pun serabut wat soklan yang berkenaan ngan roman tu kan..hahahaha..kalau tengok gred aku tu memang berpadanan la dengan aku kan..study last minit giler..exam tbe tu hari sabtu pukul 5 petang, aku start study jumaat malam kul 12 malam..kira hari sabtu gakla study kan..aku tido pukul 5 pagi tahu? kena study bebetul gak kalau tak membazir je duit exam tuh..setiap kali amek exam tu kena duit..dah la study pun penat, nak kena keluarkan duit lagi, double penat kan? huhuhu..nasib baik la lulus..hihihi

kegembiraan berlarutan sampai aku habiskan duit beli benda yang mengarut-ngarut je..nak tahu tak aku beli apa?

tengokkk..aku beli sticker untuk keyboard dengan pembalut hadiah..hihihi =)

pembalut hadiah tu saje je aku balut bunga yang aku letak dalam keta aku..kertas die dah jadi buruk dah =)

aku tampal sticker ni kan, pegi opis trainer aku ushar pelik je kt lappy aku..hihihi =)
aku kan kalau aku bosan ke, sedih ke marah ke atau pape yang berlaku kat aku, aku akan layan je video SNSD..hahahha..diorang sangat adorable..setiap seorang dari diorang tu cantik dan unik..hmm..tak paham kenapa tapi masa aku study sengsorang tengah larut malam diorang la teman aku..hehehe..aku bukan lesby okay, just sangat sukakan diorang..our unnies..tetiba je kan cakap pasal diorang..motip sebenar tak diketahui..hihi..peace    v('_')v

No comments:

Post a Comment