Tuesday 4 June 2013

family trip part II~~weeee~

Assalamulaikum w.b.t..

hantu pocong melompat merata-rata,
tini terkezut lari mencari bomba,
aritu part 1 sudah kucerita,
kini part 2 yang dinanti telah tiba. 
(pantun hengkau kann..pliz clap bebeh T__T )

pergh..kemaih gila hasil seni aku..buwekk..dah la takde sape yang menanti pun, tapi poyo je aku nak letak dinanti..takpe la, takde orang nak menanti pun aku akan tetap cerita..ehehe

hahahaha..back to da point, dua tempat je kami sempat pergi..bukit bendera dengan batu ferringhi je..ye la, da la keluar pun pukul 11pagi ingat sempat nak pergi merata-rata ke?huhuh


mum, u r super sporting!

alololo..khalisyah didukungan izati..diorang sepupu

eh..tunggu aku ker?nak balik dah?

jap la..tengokla pemandangan dulu

khalisyah..cuba pose vogeh macam maksu nih..plizz

yelah yelah jom balik..weh tunggu aku weh!

okeyh..honestly takde pape sangat pun kat atas tuh..orang cuma tengok pemandangan and nak naik ketapi jer..orang lain naik lebih kurang 15minit je terus turun. kitorang je yang pegi sana sampai berberlas jam..ok melampau kau..tak de lah cuma hampir 2 jam je..ramai weh atas tuh..besela school holiday..aiyaa

dah turun and selamat naik kereta mulalah perjalanan ke teluk bahang..but but singgah masjid dulu menunaikan solat zohor..and..
ahakz..terus tukar baju nak mandi..tak sabor dah nih..hehehe

tapi kan tau tak hazab nak ke teluk bahang camne? ya Allah punyalah bengkang-bengkok jalannya pun..dah la first time aku bawak keta di jalan yang thrill camtu..bekas-bekas makanan kat belakang memang tunggang langgang dah..bunyik pun memang dah macam pancaragam kat parade dah..hahahaha..melampau kan..

hah..nampak tak selekoh tajam depan tuh?

berlipat-lipat taw stereng aku pulas sampai tangan aku sendiri terlipat..huhuhu
adala dalam lebih 20 selekoh tajam yang terpaksa ditempuhi..tangan aku pun dah kebas jadi..aku rasa kalau lagi banyak selekoh, mungkin stereng aku keluar api kot sebab geseran tangan aku ngan stereng...hahahahaha..merapu betol..tapi kan ada yang lagi sadis. dah sampai teluk bahang akak-akak aku berkumpul kat tepi jalan, diorang tak tahu mandi pantai mana kat teluk bahang nih...caissss!!..last-last pegi pulak ke pantai batu feringhi..haihh..jalan lagi..bila boleh mandi ni woih?anak sedara aku semua dah mengamuk sebab tak sampai-sampai lagi...hahahahaa sabor je la


dah sampai pantai solat asar pastu terus terjun ke air..keceburrrr (macam tu eh bunyik orang terjun air?)..masa mandi memang tak hengat dah nak bergambar kau..maybe ada gambar kat akak-akak aku..ahh..malas la nak kesah..memang bez mandi dengan adik aku semua ni..aku pun dah banyak kali hapus/tenggelam dengan ombak pantai..ye la makin petang kan air pasang, ombak tinggi-tinggi kot..tapi hati kering je semua...hehehehe

sesi mengemas..dah gelap baru reti nak balik...eheh

tengok ar cik siti tu..pakai kain batik je sebab seluar bawak satu je, die bajet  die tanak mandi..tah pape
pastu singgah masjid terapung dulu untuk solat maghrib sebelum bertolak pulang


aku dah tak mampu untuk masuk ke dalam gambar sebab aku super selebet waktu tu..nyihihihi
kalau ada sumur di ladang,
boleh kita menumpang mandi,
kalau ada umur yang panjang,
boleh kita berjumpa lagi

hahahahaha..nak jumpa dengan sapa?

-TAMAT-

No comments:

Post a Comment